|   Uutiset   |   Urheilu   |   Pääkirjoitus   |   LS-videot   |   Pakinat   |   Facebook   |   Torikamera   |   Kuvagalleria   |   Digilehti   |   TV   |   HAKU   |




  |  LIVE  |  Pelit  |   Vihje, Oikaisu&Palaute   |   Ilmoittajat   |   Tilaajat   |   Mediatiedot   |   Pyhtäänlehti   |   JSN   |   Linkit   |   Yhteystiedot   |   LS




    2014


Nimipäiviään viettää .

« Takaisin  







LOVIISAN UUSIN SÄÄENNUSTE

SÄHKEITÄ LOVIISAN SEUDULTA
Lisää
Jätekuljetukset kilpailutettu (30.10.2014 09:28)
Valtuusto säilytti kyläkoulut (29.10.2014 21:47)
Taidekeskus irtisanoi vuokrasopimuksen (24.10.2014 10:24)

PÄÄUUTISET
Lisää
Valtuusto päätti säilyttää kaikki koulut toistaiseksi (30.10.2014)
Isnäsin kouluille ei tullut kokeilulupaa (30.10.2014)
LS on tuplasti Suomen paras (30.10.2014)

URHEILU
Lisää
Saksan kaadossa mukana (30.10.2014)
Eva Wahlström: Edessä uran kovin ottelu (30.10.2014)
Naiset juhlakisojen tarkimmat (28.10.2014)

PÄÄKIRJOITUS
Lisää
Paikallisyhteisöjen asialla (30.10.2014)


UUTISIA MAAILMALTA
Miksi Suomen poliisi toimii näin? ? ?Ei mitään hyväksyttävää syytä? (31.10.2014 11:51)
He elävät Suomessa kädestä suuhun: ?Kuluttavat, minkä saavat? (31.10.2014 10:42)
2995 ?/kk: ?Naiset töissä loppuvuoden ilman palkkaa? (31.10.2014 10:31)


TORIKAMERA

LUKIJAN KUVA

Syksyn viimeinen ruusu
2014-10-21 08:42 Anja Kokko

» Näin lähetät kuvia Lovariin


AURINKO NOUSEE/LASKEE

Loviisan keskipisteen horisontissa
nousee

laskee
Pe31.10.07:3616:20
La01.11.07:3916:18
Su02.11.07:4216:15



GALLUPPI

Mitä käytöstä poistettavalle Loviisan vanhalle vesitornille pitäisi tehdä?



Purkaa maantasalle.


Kunnostaa avoimeksi näköalatorniksi.


Säilyttää maamerkkinä kaupunkikuvassa.
 



ILMASSA JA MERELLÄ
Lentokoneet Loviisan yllä
Laivat Loviisan edustalla

OIKAISUJA
Lisää
Väärä juttu (28.10.2014 08:35)
Tarkennus Onnibus.comista (17.10.2014 12:30)
Nimivirheitä (07.10.2014 10:54)

EIKÖ LEHTESI TULLUT?

Lue

SEURAT

Lue





SÄHKEITÄ LOVIISAN SEUDULTA

Poliisi kutsuttiin selvittämään tappelua Myllyharjun koululla
27.03.2012 19:52   Arto Henriksson
Itä-Uudenmaan poliisia tarvittiin selvittelemään kahden yläasteikäisen pojan tappelua tiistaina puolen päivän aikoihin Myllyharjun koululla Loviisassa. Tappelu alkoi välitunnilla, ja pojat ehtivät aiheuttaa toisilleen näkyviä vammoja ennen kuin opettajan ehtivät väliin. Uutisen kertoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat.

Pojat ovat 14- ja 15-vuotiaita. Yksi riitapukareista on Myllyharjun koulun oppilas, toinen pojista käy muuta koulua.

Poikien toisilleen aiheuttamat vammat eivät näillä näkymin ole vakavia, mutta asia varmistuu vasta lääkärintarkastuksessa.

Lue lisää perjantain Loviisan Sanomista.

Jaa uutinen klikkaamalla alla olevaa symbolia



Kommentoi



Omat yhteystietoni:
Nimi:

Nimimerkki:








Loviisan Sanomat, Sibeliuksenkatu 10, 07900 LOVIISA Vaihde (019) 532701 Konttoriajan jälkeen GSM 0400-600608