Sibelius-päivät 2019
Oikaisut Loviisan Sanomissa

Oikaisut Loviisan Sanomissa

Loviisan Sanomat on sitoutunut noudattamaan Julkisen sanan neuvoston (JSN) hyväksymiä Journalistin ohjeita. Niihin kuuluu muun muassa velvoite korjata lehdessä tai sen verkkosivuillla julkaistu olennainen asiavirhe.

Lisätietoa Journalistin ohjeista ja JSN:stä: http://www.jsn.fi/

Kiireellisiä oikaisuja ja uutisvihjeitä voit myös soittaa suoraan toimitukseemme numeroon (019) 532701 tai 0400-600608 (24/7).

Voit myös lähettää oikaisupyynnön sähköpostina osoitteeseen: toimitus@lovari.fi tai paperikirjeenä osoitteeseen: Loviisan Sanomat, oikaisut, Sibeliuksenkatu 10, 07900 LOVIISA.

Aiemmin LS:ssä julkaistuja oikaisuja löydät tästä linkistä.

Jos Loviisan Sanomat ei pyynnöstä huolimatta ole oikaissut olennaista virhettä tai katsot, että lehti on toiminut vastoin Journalistin ohjeita (JO), voit kannella siitä JSN:lle sähköisesti. Linkki JSN:n kantelulomakkeeseen tässä.

Oikaisu:




Omat yhteystietoni:

OIKAISUT ARKISTO

Oikaisu: Loviisan leirintäalueen sauna on vuokrattu, ei kaupungin

Perjantain 19.7. Loviisan Sanomien Valvomo-palstan kuvatekstissä todettiin, että leirintäalueelle on tehty sauna. Se on kuitenkin siirretty Loviisa Campingin alueelle, eikä sauna ole kaupungin, vaan...

JSN antoi LS:lle vapauttavan päätöksen yksityisyyden suojaa koskeneesta kantelusta

VAPAUTTAVA 7053/PL/19 Vastaaja: Loviisan Sanomat Asia: Yksityisyyden suoja Ratkaistu: 18.6.2019 Lehti julkaisi kantelijan Facebook-kommentin. Kantelijan henkilöllisyyden kertominen sen yhteydessä oli tarpeetonta, mutta kommentissa ei ollut mitään yksityiselämään kuuluvia...

Oikaisu

Hannu Torvinen ajoi maanantain ravien illan viimeisessä lähdössä kolmannen voittonsa Packerilla, ei toisen, kuten Loviisan Sanomissa 11.6. kerrottiin.

Sukunimi väärin

Eskarijippo -tapahtumassa haastatellun (LS 23.5.) Koskenkylän eskariopettajan sukunimi oli väärin. Haastateltavana oli Suvi Rautakoski ei Rantakoski.

RKM ei RKP

Harjurinteen koulun korjaustöissä oli RKM Group, ei RKP Group kuten Loviisan Sanomissa 5.4. virheellisesti oli.