|   Uutiset   |   Urheilu   |   Pääkirjoitus   |   LS-videot   |   Pakinat   |   Facebook   |   Torikamera   |   Kuvagalleria   |   Digilehti   |   TV   |   HAKU   |




  |  LIVE   |  Ilouutisia  |   Oikaisu&Palaute   |   Ilmoittajat   |   Tilaajat   |   Mediatiedot   |   Pyhtäänlehti   |   JSN   |   Sinä   |   Yhteystiedot   |   LS




    2017


Nimipäiviään viettävät .

« Takaisin  







LOVIISAN UUSIN SÄÄENNUSTE

SÄHKEITÄ LOVIISAN SEUDULTA
Lisää
Tilapäinen valiokunta: Heikilä ja Isotalo eivät nauti luottamusta (02.03.2017 11:17)
Loviisan kuntavaaliehdokkaat 2017 (28.02.2017 19:40)
Lapinjärven kuntavaaliehdokkaat 2017 (28.02.2017 17:42)

PÄÄUUTISET
Lisää
Vatsatauti jyllää Taasiakodissa (01.03.2017)
Porlammin lähipalveluille turvaa etäyhteistyöllä (01.03.2017)
Kaupunki kouluttaa moniosaajia (28.02.2017)

URHEILU
Lisää
LJK pisti Bruinsin kontalleen (28.02.2017)
Tasapeli Joensuussa (21.02.2017)
Minitytöille voitto ja tappio (21.02.2017)

PÄÄKIRJOITUS
Lisää
Kouluruoka suositummaksi (28.02.2017)

ILOUUTISIA
Lisää

UUTISIA MAAILMALTA
HIFK jyräsi: ?Näytti, minkälaisia ammattilaisia täällä pelaa? (20.9.2018 22:48)
Poliisin avuksi 1000 vapaaehtoista reservipoliisia? Hallitus varautuu ?uudenlaisiin uhkiin? (20.9.2018 19:37)
Keskustalaiselta ukaasi kokoomukselle: ?Jos kokoomus ei tue hallitusta yksimielisesti...? (20.9.2018 18:26)


TORIKAMERA

LUKIJAN KUVA

Läskitikka
2017-02-28 12:29 Mats Lönnfors

» Näin lähetät kuvia Lovariin


AURINKO NOUSEE/LASKEE


nousee

laskee



MAALLA, MERELLÄ JA ILMASSA
Lentokoneet Loviisan yllä
Laivat Loviisan edustalla
Säteilytilanne Loviisassa
Säähavainnot Loviisa, Orrengrund
Loviisan seudun kelikamerat
Loviisan seudun onnettomuudet

OIKAISUJA
LisŠŠ
Oikaisu: Amistolla oma keittiö (01.03.2017 10:55)
Tarkennus kiky-uutiseen (20.01.2017 09:43)
Väärä ryhmä (05.01.2017 09:45)

EIKÕ LEHTESI TULLUT?

Lue

SEURAT

Lue

YLI 100 VUOTTA VANHAT LOVARIT












UUTISET


Niinistö, Biaudet ja Lipponen kärkinimet Loviisassa
22.01.2012



Kokoomuksen Sauli Niinistö sai 39,8 prosenttia, ruotsalaisen kansanpuolueen Eva Biaudet 15,4 prosenttia ja demareiden Paavo Lipponen prosenttia 11,6 prosenttia Loviisan kaupungissa annetuista ennakkoäänistä.

Myös Lapinjärvellä Niinistö oli ylivoimainen ja sai ennakkoäänistä 39,5 prosenttia. Lapinjärvellä toiseksi eniten ennakkoääniä sai Paavo Väyrynen 20,1 prosenttia ja kolmanneksi eniten Eva Biaudet 12,2 prosenttia.



Linkkejä vaalien tulospalveluun

Loviisan vaalitulokset:

Lapinjärven vaalitulokset:

Vaalien tulospalvelu - Uudenmaan vaalipiiri:

Lue lisää vaaleista Loviisan Sanomista tiistaina.

Jaa uutinen klikkaamalla alla olevaa symbolia


e-mail  Toimitus

FacebookLis�� Facebook-sein�llesi


� Kirjoita Lovarin mielipidepalstalle tai kerro lis�tietoja toimitukselle

Kommentoi artikkelia sen kirjoittajalle



Omat yhteystietoni:
Nimi:

Nimimerkki:






Loviisan






Loviisan Sanomat, Sibeliuksenkatu 10, 07900 LOVIISA Vaihde (019) 532701 Konttoriajan jälkeen GSM 0400-600608


NÄKÖISLEHTI