|   Uutiset   |   Urheilu   |   Pääkirjoitus   |   LS-videot   |   Pakinat   |   Facebook   |   Torikamera   |   Kuvagalleria   |   Digilehti   |   TV   |   HAKU   |




  |  LIVE   |  Ilouutisia  |   Oikaisu&Palaute   |   Ilmoittajat   |   Tilaajat   |   Mediatiedot   |   Pyhtäänlehti   |   JSN   |   Sinä   |   Yhteystiedot   |   LS




    2017


Nimipäiviään viettävät .

« Takaisin  







LOVIISAN UUSIN SÄÄENNUSTE

SÄHKEITÄ LOVIISAN SEUDULTA
Lisää
Tilapäinen valiokunta: Heikilä ja Isotalo eivät nauti luottamusta (02.03.2017 11:17)
Loviisan kuntavaaliehdokkaat 2017 (28.02.2017 19:40)
Lapinjärven kuntavaaliehdokkaat 2017 (28.02.2017 17:42)

PÄÄUUTISET
Lisää
Vatsatauti jyllää Taasiakodissa (01.03.2017)
Porlammin lähipalveluille turvaa etäyhteistyöllä (01.03.2017)
Kaupunki kouluttaa moniosaajia (28.02.2017)

URHEILU
Lisää
LJK pisti Bruinsin kontalleen (28.02.2017)
Tasapeli Joensuussa (21.02.2017)
Minitytöille voitto ja tappio (21.02.2017)

PÄÄKIRJOITUS
Lisää
Kouluruoka suositummaksi (28.02.2017)

ILOUUTISIA
Lisää

UUTISIA MAAILMALTA
Pekka Haavisto varoittaa ?lasten luokkayhteiskunnasta? (17.11.2018 11:35)
?Minä en voi sellaista antaa? ? Petteri Orpo tyrmää Antti Rinteen 100 ?/kk-lupauksen Ylellä (17.11.2018 11:04)
Li Andersson esittää puolueelleen jäsenäänestystä vuoden 2019 hallitusohjelmasta ? ?Näytämme esimerkkiä? (17.11.2018 10:39)


TORIKAMERA

LUKIJAN KUVA

Läskitikka
2017-02-28 12:29 Mats Lönnfors

» Näin lähetät kuvia Lovariin


AURINKO NOUSEE/LASKEE


nousee

laskee



MAALLA, MERELLÄ JA ILMASSA
Lentokoneet Loviisan yllä
Laivat Loviisan edustalla
Säteilytilanne Loviisassa
Säähavainnot Loviisa, Orrengrund
Loviisan seudun kelikamerat
Loviisan seudun onnettomuudet

OIKAISUJA
LisŠŠ
Oikaisu: Amistolla oma keittiö (01.03.2017 10:55)
Tarkennus kiky-uutiseen (20.01.2017 09:43)
Väärä ryhmä (05.01.2017 09:45)

EIKÕ LEHTESI TULLUT?

Lue

SEURAT

Lue

YLI 100 VUOTTA VANHAT LOVARIT












UUTISET


Loviisan valtuusto hieroi budjettia 6,5 tuntia
17.12.2010



Loviisan kaupunginvaltuutetut testasivat istumalihaksiaan kahdeksan tunnin maratonkokouksessaan keskiviikkoillasta torstain pikkutunneille. Lukuisista puheista, vastaehdotuksista ja kymmenestä äänestyksestä huolimatta talousarvion loppusumma ei muuttunut. Sen sijaan määrärahoja kohdennettiin uudelleen ja tekstimuutoksia tehtiin.

Lukioiden tuntikehykset päätettiin palauttaa vuodentakaiselle tasolle ja pitkin syksyä puhuttanut ruokapalvelu päätettiin laittaa erityistarkkailuun. Puhetta riitti niin Pernajan alueen koulukyytien oikeudenmukaisuudesta kuin elinkeinoyhtiön perustamisestakin. Puolen yön maissa monen valtuutetun järjenjuoksu takkuili, ja eurot muuttuivat puheissa markoiksi.
Loviisan kaupunkia odottaa kova kulukuuri. Investointeja tehdään laina-rahalla ja uuden henkilöstön palkkaaminen on suurennuslasin alla. Silti ensi vuoden talousarvio näyttää -2,1 miljoonan euron alijäämää.
Loviisa pyrkii tasapainottamaan taloutensa vuonna 2013.

Jaa uutinen klikkaamalla alla olevaa symbolia


e-mail  Marita Itävuori

FacebookLis�� Facebook-sein�llesi


� Kirjoita Lovarin mielipidepalstalle tai kerro lis�tietoja toimitukselle

Kommentoi artikkelia sen kirjoittajalle



Omat yhteystietoni:
Nimi:

Nimimerkki:






Loviisan






Loviisan Sanomat, Sibeliuksenkatu 10, 07900 LOVIISA Vaihde (019) 532701 Konttoriajan jälkeen GSM 0400-600608


NÄKÖISLEHTI