|   Uutiset   |   Urheilu   |   Pääkirjoitus   |   LS-videot   |   Pakinat   |   Facebook   |   Torikamera   |   Kuvagalleria   |   Digilehti   |   TV   |   HAKU   |




  |  LIVE  |  Pelit  |   Vihje, Oikaisu & Palaute   |   Ilmoittajille   |   Tilaajille   |   Mediatiedot   |   Pyhtäänlehti   |   JSN   |   Linkit   |   Yhteystiedot   |   LS   |  




    2014


Nimipäiviään viettää .

« Takaisin  







LOVIISAN UUSIN SÄÄENNUSTE

SÄHKEITÄ LOVIISAN SEUDULTA
Lisää
Venepalosta runsaasti savua (22.07.2014 08:30)
Nainen menehtyi ampiaisen pistoon Loviisan Ratholmassa (21.07.2014 15:26)
Poliisi: Tiedostot salaava haittaohjelma liikkeellä (18.07.2014 14:59)

PÄÄUUTISET
Lisää
Kesän kuumin päivä (23.07.2014)
Koulu odottaa oppilaita (22.07.2014)
Yhden aikakauden päätös (22.07.2014)

URHEILU
Lisää
FC Loviisan tytöt toiseksi Helsinki Cupissa (18.07.2014)
Arto Laaksonen illan hahmona (19.07.2014)
Ponivauhtia helleraveissa (11.07.2014)

PÄÄKIRJOITUS
Lisää
Vieras ei löydä (22.07.2014)


UUTISIA MAAILMALTA
Kiinnostaako Nokia enää ketään? ? 2 tärkeää asiaa julki torstaina (23.7.2014 20:36)
?Ikuiset asuntolainat? Suomeen? ? ?Vahvempi syy vastustaa vuokralla asumista? (23.7.2014 20:02)
Yllättävä havainto perintöverosta: Omaisuus keskittyy alihintaan Suomessa? (23.7.2014 19:36)


TORIKAMERA

LUKIJAN KUVA

Lauantaina kokoontui nelisenkymmentä klassikkoautoa Laivasillan alueelle. Autohistoriallisen Seuran järjestämä perinteinen "Klassikot kohtaavat" -ajoretki kierteli lähimaisemissa ja suuntautui Pellinkiin.
2014-06-29 23:41 Jyrki Mero, Riihimäki

» Näin lähetät kuvia Lovariin


AURINKO NOUSEE/LASKEE

Loviisan keskipisteen horisontissa
nousee

laskee
Ke23.07.04:3122:11
To24.07.04:3322:09
Pe25.07.04:3622:06



GALLUPPI

Mitä käytöstä poistettavalle Loviisan vanhalle vesitornille pitäisi tehdä?



Purkaa maantasalle.


Kunnostaa avoimeksi näköalatorniksi.


Säilyttää maamerkkinä kaupunkikuvassa.
 



ILMASSA JA MERELLÄ
Lentokoneet Loviisan yllä
Laivat Loviisan edustalla

OIKAISUJA
Lisää
Bioenergiapäällikön etunimi väärin (19.07.2014 17:30)
Palaneilla halleilla yksi omistaja eikä hallissa purettu, vaan korjattiin autoja (17.07.2014 20:36)
Matkahuollon rahti, ei postipaketti (08.07.2014 11:51)

EIKÖ LEHTESI TULLUT?

Lue

SEURAT

Lue





URHEILUUUTISET


Kotka voitti liitto-ottelun
11.04.2006

Kotka voitti Loviisan keilailun liitto-ottelussa 8.4. Loviisassa pelatun ottelun voitti Kotka 248 pisteellä. Samaan aikaan Kotkassa pelattu ottelu meni puolestaan Loviisalle pistein 180. Kokonaistuloksessa Kotka oli näin parempi 68 pisteellä. Loviisan yhteistulos oli 18059 ja Kotkan 18127.Loviisan joukkueessa Kotkassa keilasivatRainer Henriksson, Klara Qvarnström, Herbert Stålström, Henry Friman, Kalevi Lipponen, Tuulikki Weckman, Gea TainiojaTimo Pehkonen. Loviisassa keilatussa ottelussa kotijoukkueessa olivatChrister Jernmark, Terttu Lindström, Siv-Britt Teelahti, Raili Suolanen, Veikko Kalliola, Henrik Heinonen, Ismo Yli-IkkeläjaHeikki Nurminen.

Loviisan joukkueessa Kotkassa keilasivatRainer Henriksson, Klara Qvarnström, Herbert Stålström, Henry Friman, Kalevi Lipponen, Tuulikki Weckman, Gea TainiojaTimo Pehkonen. Loviisassa keilatussa ottelussa kotijoukkueessa olivatChrister Jernmark, Terttu Lindström, Siv-Britt Teelahti, Raili Suolanen, Veikko Kalliola, Henrik Heinonen, Ismo Yli-IkkeläjaHeikki Nurminen.

e-mail  Toimitus

FacebookLisää Facebook-seinällesi


» Kirjoita Lovarin mielipidepalstalle tai kerro lisätietoja toimitukselle

Kommentoi artikkelia sen kirjoittajalle



Omat yhteystietoni:
Nimi:

Nimimerkki:








Loviisan Sanomat, Sibeliuksenkatu 10, 07900 LOVIISA Vaihde (019) 532701 Konttoriajan jälkeen GSM 0400-600608